SEMANA 1

El primer dia ens vam presentar al centre de dia Sant Francesc, va ser molt agradable.  

Ailyn Pardo


El primer dia, va ser agradable, vam conèixer els ancians i ens van explicar històries

Camila Pedroza


El primer dia ens vam presentar al centre de dia Sant Francesc i vam tenir el nostre primer contacte amb els avis.Vam tenir una tranquila i magestuosa conversació comparint les nostres aficions i histories 

Adrià


El primer dia vam anar a la residència i ens van presentar a les persones que hi vivien. També ens van explicar què faríem cada dia quan estiguéssim a la residència. La veritat és que no tenia ni idea del que faríem, però em vaig animar molt, ja que a mi m'agrada molt ajudar la gent.

Ibab Husak


A la primera sessió sens va presentar als residents, vam parlar amb ells i tots junts vam poder tenir un moment tranquil de convivencia on ens van explicar una mica la seva vida

Aquest dia vaig entrar sense tenir ni ideia del que fariem, i aborrit, i en vaig sortir animat i pler d'aver ajudat a aquella gent.

Martí Roc


Carrer de Tarragona, 12, 08242 Manresa, Barcelona
Creado con Webnode Cookies
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar