SEMANA 1

El primer dia ens vam presentar al centre de dia Sant Francesc, va ser molt agradable.
Ailyn Pardo

El primer dia, va ser agradable, vam conèixer els ancians i ens van explicar històries
Camila Pedroza

El primer dia ens vam presentar al centre de dia Sant Francesc i vam tenir el nostre primer contacte amb els avis.Vam tenir una tranquila i magestuosa conversació comparint les nostres aficions i histories
Adrià

El primer dia vam anar a la residència i ens van presentar a les persones que hi vivien. També ens van explicar què faríem cada dia quan estiguéssim a la residència. La veritat és que no tenia ni idea del que faríem, però em vaig animar molt, ja que a mi m'agrada molt ajudar la gent.
Ibab Husak

A la primera sessió sens va presentar als residents, vam parlar amb ells i tots junts vam poder tenir un moment tranquil de convivencia on ens van explicar una mica la seva vida
Aquest dia vaig entrar sense tenir ni ideia del que fariem, i aborrit, i en vaig sortir animat i pler d'aver ajudat a aquella gent.